خانه محصولات کاربری سبد خرید0

فروش عمده ویپ، پاد، ماد، جویس و…

جهت خرید همکاری ویپ فرم زیر را تکمیل و ارسال نماید.


نام فروشگاه یا پیج خود را درج بفرماید.

شرکت گوگرد ویپ اعلام آمادگی می کند تا محصولات مورد نیاز همکاران این حوزه را با قیمت بسیار مناسب در اختیار ایشان قرار دهد.
همانطور که اطلاع دارید واردات ویپ، پاد، ماد و دیگر محصولات آن دشواری های خاص خود را دارد از این رو موجودی این نوع کالاها نزد عمده فروشان ویپ دائمی نیست اما سیاست شرکت گوگرد پخش حداکثری برای همکاران خود می باشد.

قیمت ها و محصولات روی وبسایت برای فروش تکی هستند

پخش عمده ویپ پاد

پاد سیستم ها امروزه از پرتقاضاترین محصولات ویپ در بازار کشور هستند زیرا این سری از محصولات ویپ مخصوص افراد سیگاری است که تمایل به ترک دارند.
ویپ گوگرد برای فروش عمده ویپ پاد برنامه های زیادی دارد و تکمیل ترین مجموعه از این دست را در کشور دارا است.
همکاران گرامی می توانند از کارشناسان گوگرد برای خرید عمده پاد ویپ کمک گرفته تا بهترین خرید را تجربه کنند.

فروش عمده ویپ ماد

ماد سیستم ها معمولا مناسب افرادی هستند که اشتیاق به ترک قلیان و ضررهای آن دارند، ماد سیستم دارای دود بیشتر است و مقدار نیکوتین بسیار کمتری در جویس آن موجود است.
خرید عمده ویپ ماد از گوگرد بسیار ساده است زیرا ما برای خریداران بهترین ها را انتخاب خواهیم کرد و هر خریدار عمده ماد سیستم می تواند با شرایط اقتصادی منطقه خود به سادگی محصولات مد نظر خود را انتخاب نماید.

نکات لازم برای خرید اولین ویپ

خرید عمده جویس و سالت نیکوتین

به جرات می توان گفت خرید عمده جویس و سالت نیکوتین سخت ترین بخش کار همکاران حوزه پخش تکی محصولات ویپ است زیرا این محصول دارای نمونه های کپی شده زیادی است که خب مستقیماً با سلامتی مصرف کننده در ارتباط است، شرکت های معروفی چون وی گاد و… دارای استانداردهایی هستند که از خطر استفاده آن می کاهد.
ما در شرکت گوگرد روی فروش عمده جویس با حساسیت بسیار بالا برخورد می کنیم، زیرا مجدانه برای سلامتی هموطنان می کوشیم.
در این فضا شاید مجبور باشیم برندهای کمتری را وارد کنیم اما این اطمینان را به شما خواهیم داد که گوگرد به هیچ عنوان محصولات تقلبی یا مشکوک به تقلبی بودن را در لیست فروش عمده جویس خود قرار نخواهد داد.

روش کشف قیمت عمده ویپ، پاد، ماد و جویس ها

توجه داشته باشید در بازار قیمت محصولات اینچنین به ویژه دسته بندی ویپ، پاد و ماد ها با توجه به موجودی آنها تغییر می کند! به عنوان مثال اگر شما خریدار عمده چند گیک ویپ مدل B60 باشید و آن محصول در بازار تعداد محدودی داشته باشد باید بهای بیشتری برای آن پرداخت نماید! این مسئله قابل قبول نیست اما متاسفانه این روش اصلی کسب درامد اکثر فروشندگان عمده حوزه ویپ است.
اما برای گوگرد ویپ به این صورت نیست و ما یک رویه همیشگی را در پیش گرفته ایم و تنها دلیل تغییر قیمت در این فروشگاه نوسانات ارزی یا تورم کلی در کشور است.
در شرایط عادی (البته کم پیش می آید که شرایط عادی باشد) هیچ گونه تغییر قیمتی از لیست نخواهیم داشت. از این رو همکارانی که گوگرد را برای خرید عمده ی محصولات خود انتخاب کرده اند می توانند همیشه قیمت های نسبتا دقیقی داشته باشند و برای قیمت دادن به مشتریان خود دچار اشتباه نشوند.

روش های خرید عمده از گوگرد ویپ

اولین روش خرید عمده ویپ از گوگرد به صورت حضوری از دفتر ما واقع در تهران، خیابان پیروزی، خیابان پنجم نیروهوایی، کوچه 5/33 می باشد که ساعت کاری برای فروش عمده از ساعت 11 الی 19 می باشد که در این روش علاوه بر مشاهده فیزیکی محصول می توانید از اطلاعات فنی کارشناسان گوگرد در خرید عمده ی خود استفاده نماید.

روش بعدی تهیه لیست از روی وبسایت gogerd2.com یا کانال تلگرام گوگرد و هماهنگی تلفنی با دفتر فروش (09120600618) است، مرحله بعدی در این روش صدور پیش فاکتور و تایید توسط خریدار عمده و در نهایت صدور فاکتور فروش و ارسال برای مشتری است. این روش بیشتر برای همکارانی که خارج از تهران کار می کنند توصیه می شود.

لوگو ویپرسو

گوگرد نمایندگی رسمی ویپرسو در ایران

اطلاعات بیشتر…

×